BMW serii 3 limuzyna: 320d czy 330d

Pytanie dotyczy zakupu nowego salonowego BMW serii 3 limuzyna. Szczerze? 320d wydaje mi się wystarczające. Wciska w fotel dość dobrze, kosztuje znacznie mniej. Nie rozumiem tej "znacznie lepszej kultury pracy" w 330d. Obywa chodzą tak samo cicho. Wydaje mi się ze różnica mogła być w jakiś starszych modelach albo po dużym przebiegu. A nie w nowym samochodzie co Wy na to?

Komentarz

  • Otwórz maskę, dotknij obudowy silnika poczujesz różnicę...

    Ale. Ta aktualna seria 3 320d ma aż 184 KM jeśli mnie pamięć nie myli dokładnie tyle co pierwsze E46 330d :]

    Też nie widzę potrzeby kupowania 3.0d chyba, że w obawie o trwałość. Ale czy 184 KM z 2.0 diesel to dziś dużo? W 325d też jest dwulitrówka i produkuje aż 218 KM! Notabene jeśli mnie pamięć nie myli tyle co pierwsze E60 530d :P Ach ta dowcipność konstruktorów BMW!

    Silnik w 330d będzie z pewnoscią drżał znacznie mniej... ale to widać dopiero po otwarciu maski. A otwierać maski w nowym BMW nie wypada. A jeśli nie widać różnicy za co dopłacać 50% w stosunku do tańszej wersji? Za dwa garki?! Rozbój w bialy dzień!
  • 218 KM z 2.0 diesel to nawet na dziś bardzo dużo. Najmocniejszy normalny Pasek 2.0 TDI CR BMT ma 190 KM. 240 KM ma wersja Bi-Turbo, która raczej trwałością nie grzeszy...
  • Jak BMW robiło 150 konne E46 320d to VW puszczał czerwone TDI 130 KM...

    A teraz jeszcze ludzie chipują te 320d na 180 i jeeezdza, pod warunkiem ze usuna klapki :)
  • Panowie tu chyba są w temacie: BMW 320d czy 330d
Sign In or Register to comment.